МОУ
Уряд ухвалив постанову про щомісячні грошові виплати громадянам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною і брали безпосередню участь у захисті суверенітету та територіальної цілісності України, повідомляє прес-служба Міністерства оборони України з посиланням на Кабінет Міністрів України.
Постанова № 79 визначає наступні розміри щомісячної грошової виплати, залежно від присвоєної відзнаки:
- громадянам із числа осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною і яким, починаючи з 2014 року, присвоєно звання Героя України з врученням ордена «Золота Зірка» — 3 розміри мінімальної заробітної плати або 20 100 грн на 1 січня ц.р.;
- громадянам, яких починаючи з 2014 року нагороджено:
орденом Богдана Хмельницького трьох ступенів, – 2 розміри мінімальної заробітної плати або 13 400 грн на 1 січня ц.р.;
орденом «За мужність» трьох ступенів, – 1 розмір мінімальної заробітної плати або 6 700 грн на 1 січня ц.р.;
орденом княгині Ольги трьох ступенів, – 1 розмір мінімальної заробітної плати або 6 700 грн на 1 січня ц.р.;
- непрацездатним членам сімʼї загиблих (померлих) осіб із числа нагороджених посмертно орденом «Золота Зірка», яким присвоєно звання Героя України, орденом «Богдана Хмельницького» трьох ступенів, орденом «За мужність» трьох ступенів, орденом княгині Ольги трьох ступенів – 1 розмір мінімальної заробітної плати або 6 700 грн на 1 січня ц.р.
