AFP-BNS
Antros pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkės „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinčios parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, finansinių metų pajamas apkarpė padidėjusi konkurencija iš Azijos internetinių mažmenininkų bei tiekimo problemos dėl atakų prieš laivus Raudonojoje jūroje.
Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas per 12-os mėnesių laikotarpį, pasibaigusį kartu su lapkričio mėnesiu, įplaukos sumenko iki 234,4 mlrd. Švedijos kronų nuo 236 mlrd. kronų metais anksčiau, tačiau grynasis pelnas išaugo 33 proc. iki 11,6 mlrd. kronų.
Paskutinio finansinių metų ketvirčio grynasis pelnas padvigubėjo iki 3,09 mlrd. kronų, įplaukoms mažėjus 0,7 proc. iki 62,19 mlrd. kronų.
Pajamos Rytų Europoje rugsėjį-lapkritį per metus didėjo 1 proc., Pietų Europoje – 5 proc., Vakarų Europoje – 3 proc., tuo tarpu Šiaurės Europoje – menko 4 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikoje – 7 proc., Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 5 procentais.
1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, dabar veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.